50 koła!!!!!!!

WOW!
No i masz. Pykło 50 tysięcy wyświetleń mojego bloga :)
Fajna okrągła liczba. To teraz odliczam do 100 tysięcy :)
Dzięki!

Ale ale.. żeby nie było.
Wczoraj wyprowadziłem "Dziadkowego" na spacer. Po raz pierwszy w tym roku miałem wreszcie okazję przejechać się Małym gdzieś ciut dalej niż tylko do bramy.  Szkoda tylko, że dzisiaj znów przypruszyło śniegiem, co oznacza, że jednak muszę czekać dalej do rozpoczęcia sezonu. :(
Poniżej krótki Onboard z przejażdżki. Ach jak ja lubię jeździć tym autem. Brakowało mi go przez ostatnich kilka miesięcy.



Wpadło mi też kilka nowych fantów do mojej kolekcji.
Jest to:
Etui na książeczkę PKO, u mnie znalazło zastosowanie jako etui na dowód osobisty i resztę dokumentów do 126p.


Jest też kolejna "Elektrotechnika w maluchu". Ale inne wydanie niż to które kupiłem dawno temu.


No ale nie samą pracą człowiek żyje. Czasami trzeba się zrelaksować. Warto zatem zasięgnąć po tę pozycję literaturową, która przyszła dzisiaj pocztą. Masa sucharów rodem z familiady :D




Jutro zabieram się za mały przegląd silnika i uszczelnienie wszelkich obecnych i potencjalnych wycieków :)
Yo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz