100% Polski Fiat!

Kilka dni temu taki oto prezent dostałem z okazji urodzin! :)
Bardzo długo szukałem tego znaczka. Jak pojawiały się na allegro w sensownej cenie to były w stanie agonalnym, natomiast jak były w stanie podobnym do tego to cena była grubo ponad 200zl...
Ale na szczęście mam i więcej szukać już nie muszę!

Tak więc Beż będzie miał takie emblematy jakie mieć powinien.
Na przedzie "nosek" Polski Fiat, a na prawym błotniku Licencja Fiat którą udało mi się kupić jakiś czas temu o czym pisałem. W TYM POŚCIE.

Ale do sedna. Tak się prezentuje owy prezent. Jestem strasznie zadowolony! Wymaga jedynie delikatnego przepolerowania :)








Dokupiłem też sobie gumowy grzybek do spryskiwacza. Jeszcze czekam na nowy, bo ten jest nieco sparciały na wierzchu ale działa! No i dałem za niego całe 5zł :)
Zawsze może się przydać:




Że tak powiem, najprawdopodobniej moja kariera na Politechnice Śląskiej nie dobiega końca - sesja praktycznie zamknięta więc od poniedziałku wreszcie biorę się ostro za Beża!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz