Skrzynia - dzień 2 // Skald!

Wczorajszy dzień zdecydowanie mogę zaliczyć do tych z serii udanych.
Zacznę od tego, że udało mi się tchnąć życie w radioodbiornik Unitra Skald :)
Okazało się, że wymienić należało jeden rezystor i końcówkę mocy - czyli tak jak przypuszczałem.
Niestety nigdzie nie mogłem kupić tego układu scalonego i musiałem go ściągać gdzieś przez internet. Koszt 5zł :):):)
Ciężko było rozebrać to radio na tyle by dostać się do płytki, ale po jakimś tam czasie udało się:
Potem lutola, odsysacz i jazda:

Old vs. New:

Całość poskładałem na paście termoprzewodzącej - sądzę, że producent tego nie przewidział, ale na pewno nie zaszkodzi. Radio poskładane i gra :) I to jak!


Później zabrałem się za dalsze czyszczenie skrzyni biegów do Cento. Żeby móc ją polakierować, na obudowie nie może znajdować się ani grama tłuszczu/oleju itp.
Wygląda naprawdę zacnie! Jak na skrzynię która wyglądała tak:

To jest całkiem przyzwoicie prawda?


Zostało poprawić kilka zakamarków i można brać się za rozbieranie skrzyni i przegląd!

1 komentarz: