Kanapa

Długo szukałem odpowiedniej oferty, a w sumie to chyba bardziej spowodowane było ciągłym brakiem kapusty na kanapę z CCS.
Przy okazji większych zakupów u jednego z użytkowników cento zanabyłem sporo części.
Wreszcie stałem się posiadaczem kanapy z Cinquecento Sporting. Nie jest to rarytas ani tym bardziej część "rozchwytywana" przez centomaniaków. Po prostu brakowało mi czarnej kanapy do skompletowania tapicerki w jednej tonacji kolorów, bo ta moja niebieska z CC SX kompletnie nie pasowała.
Gdyby tylko nie miała tych żółtych paseczków pasowała by wręcz idealnie do foteli z Hondy CRX.
Będzie idelanie pasowała kolorystycznie.
Odnowiłem sobie mocowanie bo było strasznie zjedzone:


Przez szybę widać niebieską SXową (swoja drogą jest na sprzedaż).


I wyprana:


Zostaje zszyć jedno rozprucie na szwie i montować do auta - ale to zapewne jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz