Dub it! 2012 - Kielce

W miniony weekend w Kielcach odbyła się fajna motoimpreza skupiająca samochody wszystkich marek. Chyba jedynym konkretnym kryterium jakie auto musiało spełniać aby mogło wziąć udział w selekcji było solidne posadzenie go na glebie i do tego toczące się na szerokiej feldze.
Stwierdziłem, że nie mogę odpuścić tego zlotu i tak oto wczoraj z Asią udaliśmy się do Kielc.
Uważam, że było warto. Fakt, cała impreza miała charakter typowo "wystawienniczy" ale z tego co wiem sami "wystawcy" mieli "czas dla siebie" w hotelach po zamknięciu bram hal.
Samochody - topowe projekty w Polsce skupione w jednym miejscu. Oprócz tego można było zawiesić oko na pokazach Driftu RC, który przygotowała ekipa chłopaków z ILLEGAL-D. Warto wspomnieć, że chłopaki są z Gliwic. Jeśli kogoś niesatysfakcjonował mały rozmiar driftowozów to mógł wyjść na zewnątrz hali gdzie odbywał się pokaz driftu łącznie z drift taxi.
Jeśli natomiast nikogo nie przekonywał pokaz latania bokiem, zawsze mógł udać się pod scenę i oglądać na czym polegają Bitwy Powietrzne (Air Ride).
Ogólnie imprezę oceniam bardzo na plus. Całość wydawała się być zorganizowana bardzo konkretnie.
Szkoda tylko, że wiele spośród zaproszonych aut z przyczyn losowych nie dojechało na miejsce.

Fajnie było znów zobaczyć kilka aut, które miałem okazję zobaczyć dwukrotnie w Rothenburgu :)

To czekamy na przyszłoroczną edycję imprezy!


Koniec gadania, pora oglądania.




Jesteśmy już blisko:











Piękne CC Wackiego:

 












Idealne VW MK III:


 



 Dobry Schmidt nie jest zły :)






















  







Takiego lustra jak na tym BBSie jeszcze nigdy nie widziałem!


 








Kolejne Piękne CC - Taquito:








































ILLEGAL-D:










Bitwa Air Ride:



Ale poler! :-O







Piękne MK1 GTI  2.0 16V - znany chyba wszystkim w PL:






4 komentarze:

  1. Illegal D jest nie tylko z Gliwic, ale także i z innych śląskich miast, m.in. Katowice, Bełk, Jaworzno ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. biedna cos ta fotorelacja,bylo duzo wiecej grubych aut np.Hondy

    OdpowiedzUsuń
  4. Gizmo - właśnie rozmawiałem z jednym z Was (?) Wiedziałem, że jesteście ze śląska, ale dostałem odpowiedź że z gliwic dlatego w relacji oparłem się na tej wypowiedzi ;)

    Co do biednej fotorelacji - może i skromna, bo aparat słaby, ale chciałem pokazać Wam jakie auta zwróciły moją uwagę. Nie przeczę że grubych Hond nie było, ale skupiłem się na tych egzemplarzach które szczgólnie przykłuły moją uwagę.

    Miejmy nadzieję, że za rok będzie jeszcze więcej aut, jeszcze tłuściej!

    OdpowiedzUsuń