Pokrowce

Bardzo dłuuugo szukałem tych pokrowców.
Jakiś czas temu udało mi się dorwać halogeny Aroso/Zelmot:



Stwierdziłem, że do tego idealnie siądą pokrowce. Szukałem szukałem no i wreszcie są.
Kupione za 30zł! :) Bardzo dobra cena. Trzeba je jedynie umyć.


Do tego w komplecie dostałem dwa kolejne halogeny. Niestety jeden z nich jest kompletnie zniszczony - roztrzaskane szkło.



Plan jest taki, że napewno wylądują w Beżu.

Do tego dostałem w prezencie kartkę na paliwo. Przeznaczona była dla właściciela Fiata 126p, gdyż jest umieszczona stosowna adnotacja. Włożę w dowod rejestracyjny ;)



Dostałem też taki blankiet, uprawniający pracownika FSMu do odbioru danych części. Kupując składaka, trzeba było sobie go samemu złożyć, kompletując najpierw części.
Najpierw karoseria, później zawieszenie i np alternator (o ile w danym momencie był zapas).
Nazwisko celowo zamazałem, ale dziękuję za prezencik :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz