BöBLINGEN Germany Trip - Meilenwerk

W tym tygodniu miałem wreszcie okazję wybrać się do fantastycznego miejsca.
Chodzi o Meilenwerk w miejscowości Böblingen na południu niemiec.

Być może słyszeliście o Hotelu V8 w okolicy Stuttgartu?
Jest to dokładnie to miejsce. Innymi słowy, jest to kompleks - Hotel V8, serwis, autosalon, muzeum i knajpa w jednym.
Można przyjść napić się kawy i oglądać jak za szklaną szybą swe wdzięki prezentuje Mercedes W113 Pagoda, jak naprawiany jest Garbus czy to jak właśnie ktoś przyjechał swoim Nowym Lamborghini na wymianę ogumienia.
Miejsce o tyle niesamowite, że jest tam naprawdę bardzo dużo ciekawych klasyków jak i nowoczesnych supersamochodów o gadżetach niewspominając.

Na mnie największe wrażenie wywarła liczna grupa Mercedesów 190SL.

Uwielbiam linię tego auta i front. Wreszcie mogłem go zobaczyć na żywo. Serce naprawdę bije mocniej gdy się na nie patrzy.
Pozatym można było zobaczyć również ciekawe elementy wyposażenia wnętrza mieszkania np. stoł bilardowy zrobiony z BMW e28 itp.
Niestety jakość zdjęć jest bardzo słaba gdyż najzwyczajniej w świecie do dyspozycji miałem tylko telefon, który niewiedzieć czzemu robi ostatnio bardzo kiepskie zdjęcia.

Mam nadzieję, że uda mi się tam wybrać jeszcze raz.
Polecam to miejsce każdemu fanowi motoryzacji. Na prawdę warto tam się wybrać chociaż na chwilę!






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz