6-12

Mikołajki, a więc i prezenty!
Musiałem być bardzo grzeczny, bo Mikołaj przyniósł mi taki prezent:



Chyba musiałem być bardzo grzeczny w tym roku bo ostatnio sporo dostaję prezentów.
Zacznę od najmniejszego ale chyba jednak najważniejszego dla mnie.
Dostałem epokowy brelok jak na zdjęciu. Mikołaj musi doskonale wiedzieć jak bardzo chciałbym mieć Borewicza w garażu. Jest to mój upragniony zabytek, zaraz po 126p.
Owszem, podobają mi się zabytkowe Mercedesy czy Alfy Romeo, ale jednak Borek ma w sobie to coś. Coś co przyspiesza bicie serca. Ot takie moje małe zboczenie.
Brelok dostałem chyba jako motywator, do działania ;)



Pozatym, tak już poza konkursem, dostałem od Asi dwa drobne prezenty. Całej sytuacji z otrzymaniem, nie będe opisywał, ale byłem na Nią wściekły, że znów coś kombinuje (coś co nie do końca mi się podobało) a jednak wyszło zupełnie inaczej i w całej tej sytuacji było mi po prostu głupio.

Dostałem mały folder z wizerunkiem i krótkim opisem danych technicznych. Całość wydrukowana jest na papierze kredowym. Wygląda bardzo ciekawie:




Do tego, otrzymałem jedną stronę z reklamą:



To nie koniec. Kolejną niespodzianką była poniższa książka. W sumie to nie wiem jak to się stało, że do tej pory jej nie miałem w zbiorze. Teraz jest :)
Dziękuję!



Tak poza tym, to kupiłem kolejny brelok. Jest to skorowidz, notes na adresy i numery telefonów.
Stan - idealny. Tani nie był, ale warto było ;)




Kiedyś muszę się wybrać pod w/w adres.

Poza tym, dostałem info, że jest do wzięcia książka. Wziąłem, a jak ;)

Czwarta sztuka z bisem na okładce. Poza tym, mam gdzieś jeszcze jeden egzemplarz z orzechowym STkiem (na zdjęciu są trzy).





A i jeszcze jedno. Kupiłem dwa halogeny Aroso. Typowe stare, chromowane halogeny przeciwmgielne. Na razie sam nie mam koncepcji, w którym aucie wylądują. Ogólnie dobrze mogłyby wyglądać w Beżu, ale sam nie wiem (czas na 4tego Malucha?)





Na razie chyba tyle :)


P.s. Jeśli ktoś nie widział:


Celowo ustawiłem nieco niższe obroty, żeby pokazać jak mocno wychyla się silnik podczas nierównej pracy. Fajna zabawa ;)
Nakręciłem materiał chyba z miesiąc temu a dopiero ostatnio miałem czas, żeby to skleić.
Póki co tyle!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz