Pompka

Wczoraj korzystając z wolnej chwili stwierdziłem, że zabiorę się za naprawę pompy paliwa w Beżu.
Pompa cieknie na łączeniu dolnego korpusu z górnym więc musiałem coś z tym zrobić.

Demontaż:




Nowe uszczelki i membrana:

Zdemontowana pompa w całej okazałości:


Po zdjęciu górnej przykrywki wyjąłem siteczko i oczyściłem.  (Logo FSM :-)  )




Było tam trochę gnoju, ale to nic w porównaniu do tego co zobaczyłem po zdjęciu górnej części korpusu..
Dramat.. gnój, syf.. bagno...




Przepona.. pęknięta, zasyfiona..




Nowa vs. Stara


Następnie zabrałem się za czyszczenie tego wszystkiego.
Wygląda to teraz tak:



Sprężyna też wyczyszczona z bagna:


Korpus:



Później składanie tego wszystkiego. Po złożeniu pompa obecnie wygląda tak.



I już zamontowana w autku:



Teraz muszę zmieni przewody paliwowe, założyć jakieś cybanty, zamontować filtr paliwa i będzie można się brać za gaźnik :)



To jeszcze raz dla porównania.

Przed:

Po:

2 komentarze:

  1. przeglądając forum CultStyle wpadłem na Twojego bloga. Wielki szacun i propsy za to co robisz. Z przyjemnością się patrzy, że nie tylko ja mam pierdolca na punkcie swojego auta z Demoludu...

    pozDDRo i zapraszam do mnie w odwiedziny :)

    http://Kruchy.WartburgRadikalz.com

    OdpowiedzUsuń
  2. WartburgRadikalz nie jest mi obcy, czasami tam do Was zaglądam, bo lubię takich wariatów jak ja. Nie ma co się oszukiwać, świat bez takich ludzi byłby nudny :P
    Dzięki za miły komentarz - to cholernie motywuje do działania i dalszego prowadzenia bloga! Może kiedyś spotkamy się na jakimś zlocie :) Yo!

    OdpowiedzUsuń