Blaty

Mam dwie fajne tablice informacyjne blaszane z PRLu :)
Idealnie nadają sie do garażu! 
Dwie kolejne są plastikowe. Wykaz prac zabronionych kobietom oraz instrukcja p.poż.

Sory za zdjęcia, ale przy sztucznym świetle mój telefon robi tragiczne zdjęcia..


Strzeż twój zakład pracy przed pożarem.



Baczność, Nieupoważnionym manipulowanie przy tablicy rozdzielczej surowo wzbronione! :)




Zrobię zdjęcia jak wylądują w garażu na ścianie.

Mam też dwie kolejne książki w kolekcji. Są to Fiat 126p na codzień - dubel, oraz kolejna książka Jeżdżę Fiatem 126p z Bisem na okładce :)










A tu wszystkie "jeżdżę" jakie mam:




Wczoraj kupiłem też płaską baterię do epokowej latarki :) Szczerze to byłem przekonany, że będzie ciężko ją znaleźć ale udało się bez większego problemu.
Świeci! Co prawda tak jak świeci latarka sprzed 20 lat, ale świeci - do Malucha jak znalazł :)





W garażu też przykręciłem szynę do drzwi przesuwnych. Dzisiaj ciąg dalszy zabawy :)




1 komentarz: