Gifty!

Cóż.. chwalę się nowymi zdobyczami!
Zacznę od prezentów.


Kalkomiania z logiem FSM. Nie mam bladego pojęcia, gdzie taki znaczek mógłbyć umieszczony, ale nie są to zwykłe naklejki cięte za pomocą plotera. Jest to najzwyklejsza kalkomania. Dostałem od Asi z okazji pewnej okazji :) :) :)



Kolejną ciekawą rzeczą jest talerz. Troszkę porysowany, ale ogólnie w dość dobrym stanie. Na jednej z krawędzi lśni złote logo.



Kolejnym fantem jest nowy emblemat pochodzący z włoskiej wersji 126p.




Jakiś czas temu kupiłem medal który znajduje się po lewej stronie poniższego zdjęcia.
Tydzień temu od znajomego Pana otrzymałem list gratulacyjny, który otrzymał jako zasłużony pracownik. Żeby było ciekawie - z tej samej okazji były wydawane również medale, tak więc całość stanowi teraz ciekawy komplet.



Dodatkowo też, otrzymałem legitymację wzorowego pracownika FSM.



Teraz pora na zakupy. Wreszcie udało mi się zdobyć drugi brelok podobny do najstarszego znaczka Polski Fiat, który montowany był w najstarszych Fiatach 126p. Popularnie jest nazywany noskiem lub trumienką.

Poprzedni brelok jaki udało mi się kupić z tej serii, na rewersie posiada Warszawską syrenkę. Tym razem mam to czego szukałem od dawna.




Kupiłem też brelok - obcinak - Polski FIAT,




I ostatnią rzeczą jest to coś... sam nie wiem co to mogło być i do czego mogłoby służyć.
Kształtem przypomina jakąś rączkę, uchwyt, korek.. sam nie wiem.
Rozmiar jest porównywalny do monety 5gr.
Znaczek FSM jest, to wziąłem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz