Renowacja!

W ostatnim poście pokazałem Wam, jak wygląda tylna lampka do Wigier po drobnym odświeżeniu.
Tak się składa, że kupiliśmy również przednią lampkę do Universala. Chodzi o tą z chromowanym dekielkiem.
Zawsze byłem przekonany, że wersja "Z chromem" i wersja "BEZ" jest w dokładnie takim samym kolorze tworzywa. Nic bardziej mylnego. Wersja "Bez" jest w kolorze kawy z mlekiem, natomiast wersja "Z" jest popielata.
Ale Ale.. o tym, że jest popielata zorientowałem się dopiero po rozebraniu.
Widać na zdjęciach w jak fatalnym stanie i jak mocno zżółkła była obudowa od zewnątrz.




Wszędzie głębokie zadrapania, chrom w fatalnym stanie.
Widać, że dół jest kremowy.






Zacząłem czyścić i mocno się zdziwiłem, gdy obudowa zaczęła zmieniać kolor na szary...



Po umyciu całość została w miarę możliwości wypolerowana.



Chrom oczywiście też odzyskał blask. Co prawda jest nadal mocno porysowany, ale w tej chwili można się w nim przejrzeć, a to spory plus.
Każdy kto polerował chrom na elemencie z tworzywa sztucznego wie, jak łatwo o przegrzanie materiału i odparzenia a następnie bąble i złuszczanie chromu. Trzeba bardzo uważać. Warstwa jest bardzo cienka więc łatwo się przetrzeć..

Jakieś tam lustro wyszło, więc jest nieźle:




Po złożeniu calość prezentuje się tak:



I jeszcze raz dla przypomnienia jak wyglądała PRZED zabiegiem:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz