Czaje Bazę!

Tandem -  przedwczoraj pokryty podkładem. Wczoraj został przeszlifowany drobną włókniną ścierną. Ponownie odtłuszczony i polakierowany bazą.
Na początku całość poszła w bazę białą.


Następnie kilka elementów polakierowałem w błękitny kolor. Ten błękit dobierany był na podstawie oryginalnego koloru. 100ml błękitnej bazy spokojnie wystarczy na pokrycie całych widełek, tylnego trójkąta i kilku innych detali.
Praktycznie całość wygląda w 90% jak w ogryginale. Problemem było dla mnie to, że  pistolet robił za szeroką  "miotłę" a zmniejszenie ciśnienia powodowało "wypluwanie lakieru". Sądzę, że do tej czynności potrzebny byłby aerograf, a że to nie moja broszka, to zrobiłem to nieco inaczej, a zarazem tak aby nawiązać do oryginału.
Zdjęcie poglądowe znalazłem tylko takie:



U mnie tylny trójkąt będzie nieco inaczej wyglądał.



Na dzisiaj tyle!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz