X Ogólnopolski!

W ubiegłym tygodniu razem z Asią spędziliśmy 4 mega konkretne dni.
Mianowicie, już po majówce z Rezerwą postanowiliśmy że na 1000% pojedziemy w tym roku na:
X Ogólnopolski Zlot Fiata 126p w Łodzi.
Wróciliśmy zmęczeni ale jakże zadowoleni. Rezerwowa ekipa jak zwykle dała radę.
Z tego miejsca dziękuję serdecznie wszystkim tym z którymi mogłem porozmawiać ( if ju noł łot aj min ;-) ).
Miło było poznać wszystkich tych, których znałem tylko zza monitora.
Równie miło było znów spotkać tych których poznałem już wcześniej.
Myślę, że nie ma najmniejszego sensu abym opisywał konretnie każdy dzień z osobna ponieważ pełną relację możecie przeczytać NA STRONIE REZERWY.
Dla tych którym jednak nie chce się czytać wrzucę kilka zdjęć znalezionych w necie.
Powiem tylko tyle.

TO BYŁ NAJLEPSZY ZLOT NA JAKIM BYLIŚMY!

Foty:

Do tej pory nie wiem co tam się działo ;)







NIECH MI KTOŚ POWIE, ŻE 126p MA MAŁY BAGAŻNIK!




Był też czas na mecze piłki nożnej pomiędzy klubami.

Piątkowy wyjazd na CH Ptak Outlet, gdzie odbyła się próba KZK i wykonane zostały zdjęcia z powietrza.



:)



Sobotni wyjazd do Manufaktury:







Sobota pod sceną - Tort z okazji 40lecia rozpoczęcia produkcji Małego Fiata.



Nie za bardzo chciało mi się opisywać przebieg całego zlotu. Jeśli ktoś ma ochotę to odsyłam do strony rezerwy gdzie czeka na Was cała relacja.
Ja z mojej strony dodam tylko tyle, iż był to najlepszy zlot i już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania - a to już niedługo!!!!!!!!!!!!!!!!! RE ZER WA ! RE ZER WA ! RE ZER WA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz