Buteleczki

Wreszcie nareszcie!
Rozdysponowałem trochę grosza i zakupiłem komplet kosmetyków których będę mógł użyć na Punktaku.
- Manzerna FG500
- Manzerna SF4000
- Sealant
- Dressing do opon i gumy,
- Dressing do plastików zewnętrznych,
- APC,
- Preparat do usuwania smoły,
- Szampon koncentrat,
- Dressing do plastików wewnętrznych,
- Pasta do poliwęglanu,

Brakuje mi jedynie trochę IPA, jeszcze jednej mikrofibry, ręcznika do osuszania po myciu, aplikatorów do dressingu oraz gąbki wykończeniowej, i małej do reflektorów.
Jest natomiast jeszcze futro na rzepie, gąbka miękka, jakieś mikrofibry do wosku, aplikator i Colli 476S.

Doczekać się już nie mogę.

Swoją drogą,
gorąco polecam Wam kolegę Pippera z www.cardetailing.cba.pl - to u Niego dokonałem zakupów.

Fajne jest to, że nie musiałem od razu kupować całych opakowań produktów tylko mniejsze buteleczki.
Dzięki temu można zaopatrzyć się we wszystko bez konieczności wydawania od razu fortuny pieniędzy.

Nic, to ja czekam na fajną pogodę, wolny dzień i będzie można działać :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz