Kielony

No i kolejny ciekawy gadżet do mojej tematycznej kolekcji.
Ostatnio była popielniczka. Teraz czas na kieliszki.
Wykonane z amelinium, składane w plastikowe etui z logo FSM :)





No to chlup!

A właściwie lup -a konkretnie dwie lupy. 125p co prawda ale i tak są kozackie! ::)






Teraz czas na gorzkie żale. W poniedziałek po południu przez górny śląsk, a konkretnie przez moje Tychy przeszła burza gradowa. Czegoś takiego nie widziałem. Kule gradowe osiągały wielkość kurzych jaj.
Na tym zdjęciu podniosłem trzy kule które leżały w trawie około 40 minut. Skoro miały taki rozmiar, to pomyślcie co leciało z nieba.


Straty niestety są. Ucierpiały dwa auta.. Punto oberwało w dach, błotnik, maskę i tylną lampę.
Gorzej niestety wygląda kwestia Małego.. Oberwał w maskę i dach. Maską się nie przejmuję bo i tak była planowana jej zmiana przy remoncie. Najgorzej niestety wygląda dach, gdyż ma około 30 małych wgniotek..
Punto - to i tak plastik, i tak miał polisę AC - szkoda już zgłoszona.
Nie mam jeszcze zdjęć dachu, gdyż Mały jest teraz przykryty (mądry polak po szkodzie) na wypadek kolejnych dziwnych akcji.
Ogólne straty - to dachówki, rynna, stłuczone okno dachowe itp itd. Pozrywane linie telefoniczne, gałęzie..
tak wygląda ulica:



Przez to wszystko odechciało mi się robić czegokolwiek przy Beżowym. Może dzisiaj coś podłubię, nie wiem. Pozdr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz