Wigry 2

Ostatnio chwaliliśmy się Rometem Derby (DERBY '79! - post).
Wspominałem wtedy, że mamy sporo ciekawych jednośladów na premierę których przyjdzie pora.
No i przyszła..

Tym razem chcielibyśmy pokazać Wam, kolejnego Rometa Wigry, którego posiadamy od dłuższego czasu. Niemniej jednak, wymagał kilku drobnych poprawek aby mógł ujrzeć światło dzienne.

Romet Wigry 2 pochodzi z 1978 roku.

 Rama jest w mało popularnym kolorze. Jestem skłonny stwierdzić, że jest to lakier L58 z palety Dużego Fiata - szerzej znany jako Beżowo-złocisty, chociaż delikatnie wygląda mi na L78 - Storczykowy. Najlepiej byłoby porównać bezpośrednio z Dużym Fiatem.

Rower już jeździ, choć zdecydowanie trzeba go doszorować i zrobić coś z zadrapaniami lakieru, ale tak aby jak najwięcej pozostawić oryginału.

Niemniej jednak właścicielce daje dużo frajdy :)

Fajne jest to, że nie posiada narzędziówki pod siodłem, tylko miejsce na klucze dostępne jest po złożeniu ramy. Nie ma również przedniego hamulca.








P.S. Jeśli chodzi o mnie, to znacznie lepiej wyglądałaby tu czarna osłona łańcucha :)


W Sobotę zrobiliśmy też trochę kilometrów na tandemie. A jak wiadomo, w synchronie lepiej. Trzeba przyznać, że obojgu nam przypadło do gustu wspólne kręcenie.
Świetne jest to, że możemy się porozumiewać bez problemu, bez przekrzykiwania i usilnego przekazywania wskazówek odnośnie trasy. Wszystko oglądamy z podobnej perspektywy, co dodatkowo wpływa na możliwość szybkiej reakcji czy komentarza na dany temat.
Zdecydowanie polecamy Tandem!

A tu kilka zdjęć na szybko z Paprocan.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz