ST7791F

W zeszłym tygodniu odebrałem felgi z piaskowania i jak wiecie zostały polakierowane w kolor RAL 7038.
Po zabezpieczeniu całości wybrałem się do gumiarza. Kompletne uzbrojone koła  wylądowały na Mydelniczce.
Najbardziej lubię efekt kropelkowania/perlenia wody na powierzchniach zabezpieczonych.
Tak to wygląda.

Dressing na oponie świetnie odpycha wodę:

Wosk robi to równie dobrze:




Później wybrałem się na przegląd techniczny. Maluch przeszedł test bez zająknięcia.
Panowie na stacji diagnostycznej mieli ubaw co niemiara, gdyż dawno nie widzieli u siebie Małego Fiata. Bardzo mi się spodobał fakt, że podeszli do tego samochodu z sentymentem i uśmiechem. Tak więc gorąco mogę polecić SKP Tech-Car w Tychach przy ul. Katowickiej. Robię tam przeglądy większości moich aut i obsługa i podejście pracowników jest zawsze na 5+


Po tym wszystkim, Maluch dostał już tyskie blachy. Niestety zbyt wielkiego wyboru w  numerach już nie było. Jako, że docelowo planuję go zarejestrować na zabytek - nie ma to dla mnie większego znaczenia.


To tyle, korzystając z urlopu idę testować kilka nowych kosmetyków ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz