Przegląd

Wczoraj znów przyszły nowe fanty do kolekcji, stwierdziłem, że przy tej okazji zrobię kilka zdjęć całości.

Jest kolejny otwieracz do piwa i konserw.


Breloków na obecną chwilę mam tyle (tutaj tylko te związane z 126p, mam też kilkanaście z 125p)

Jest też pocztówka/zdjęcie które dostałem na Gwiazdkę.


W sobotę natomiast kupiłem kolejną książkę w twardej oprawie. Była za grosze w świetnym stanie - grzech nie kupić ;)


Tak więc mam już 4 takie egzemplarze - jeden w miękkiej okładce, trzy w twardej.

Od kolegi, Damiana dostałem również książkę znaną chyba wszystkim posiadaczom 126p - Jeżdżę samochodem Polski Fiat 126p.
Trochę się już tego nazbierało :)



Z ostatniego wspólnego wyjazdu z Asią  - przywiozłem zapalniczkę :)


A tutaj wszystkie wpinki, piny związane z 126p, Fiat, FSM, kjs rarytas bambino :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz