Bryle!

Dość długo szukałem tych okularów na różnego rodzaju serwisach aukcyjnych.
Chodzi o osłony reflektorów przednich do 126p z daszkiem. Potocznie nazywane brewkami, rzęsami, daszkami, okularami itp. 
Na szczęście dzięki Piotrkowi mam dwa komplety. Oba co prawda wymagają odświeżenia, aczkolwiek taki problem to nie problem.
Jeden komplet posiada kilka pęknięć, ale taki problem to nie problem. Pospawam, całość przykryję strukturą do plastików i będzie dobrze :)



A tak szybka przymiarka do Beża:


Dzisiaj planuję dokonać ostatnich szlifów jeśli chodzi o spawy. Będę mógł kłaść podkład i podejmować kolejny etap. Czasu coraz mniej, pracy nadal sporo. W perspektywie mam jeszcze tegoroczny urlop więc już wiem, że nie będę wychodził z garażu :)
Drzwi spasowane tak jak tylko umiałem najlepiej. Bardzo jestem zawiedziony z jakości poszycia i niestety niczego więcej nie da się z tym zrobić. Trudno, tak musi zostać, w przyszłości i tak wymienię całe drzwi.
Człowiek uczy się na błędach. To i tak nie remont. To auto ma po prostu pojeździć ze dwa sezony :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz