Wesołych!

Z okazji obecnych Świąt Bożego Narodzenia chciałem raz jeszcze życzyć wszystkim wszystkiego dobrego.
Aby Wasze pomysły które siedzą Wam w głowach wcielać w życie, Wasze projekty niech idą tylko w dobrą stronę i tylko do przodu. Aby nadchodzący sezon 2013 był obfity w odwiedzane przez Was zloty.
A na koniec jeszcze chcę Wam życzyć taniej benzynki, dróg bez dziur i jak najmniejszej ilości niespodziewanych wydatków w postaci mandatów ;)





A skoro już przy tematyce świątecznej jesteśmy, to może pochwalicie się jakie prezenty otrzymaliście w tym roku? Ja pochwalę się prezentami jakie zrobiłem sobie sam :)

Wpadł modelik Fiata 126p firmy ESTETYKA. Niestety trochę nadgryziony zębem czasu, ale jest uroczy.





Jakiś czas temu kupiłem kubek w markecie. Niewiele ma wspólnego z typowym PRLowskim gadżetem ale stwierdziłem, że mieć go muszę ;) Przecież było to "Marzenie Milionów"!




Do mojej kolekcji tematycznej dostały się również dwa egzemplarze czasopisma Motor. Jedno 1972r drugie z 1973 roku! Wewnątrz znajduje się świetny trzystronicowy artykuł. Wielkością zbliżone do dzisiejszej "Gazety Wyborczej". Świetna sprawa!


Róg gazety jest trochę postrzępiony. Ale co tam.




I druga gazeta. We wnętrzu tylko mała wzmianka o Fiacie 126p.



Tymczasem uciekam pałaszować świąteczne ciasta. Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz