Szyna

Się dzieje na garażu.
Majsterkuję trochę ostatnio. Może nie są to prace związane bezpośrednio z samochodami, ale jednak "doposażam" sobie garaż.
Ostatnio robiłem oświetlenie w kanale. Wczoraj zakupiłem wszystkie elektryczne diwajsy, tym razem spawam szynę pod drzwi przesuwne.


Ze starego płaskownika (stara poręcz na balkonie) uciąłem kilka kawałków. Przewiercone.

Następnie musiałem je przyspawać do ceownika.




I w ten oto sposób mam już jedną podstawową część układanki :)
Pytanie tylko czy mój pomysł zda egzamin?
Okaże się..

5 komentarzy:

  1. Damian podziwiam szczerze to co tu działasz i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dzieki :) Miło z Twojej strony. Fajnie, że jeszcze ktoś tu zagląda a blog nie odszedł do lamusa ;) Akurat kombinuję drzwi przesuwne w garażu, muszę oddzielić dwie części garażowe aby usprawnić jego ogrzewanie. Całe szczęście zima łagodna i wielkich mrozów nie ma, ale wiesz - kalendarzowa zima dopiero co wystartowała więc możemy się jeszcze nieźle zdziwić. Wiadomo - przyjemniej pracuje się w ciepłym pomieszczeniu. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak masz lepiej jak ja w blaszance :D a blog staram się na bieżąco, a jak nie mogę to nadrabiam w pierwszej kolejności :) powodzenia w planach :) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie narzekaj, ważne,że masz gdzie dłubać i na głowę nie pada ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń