Kolejne nowości!

No i znów pora chwalenia się. Znów udało mi się zgromadzić kilka ciekawych gratów do 126p.
Zaczynamy:

Dokupiłem brakujące Zeszyty Napraw - tak więc mam teraz cały komplet tej literatury.

Następnie dzięki Tomaszowi stałem się ownerem takiego emblematu. Stan - do odnowienia, tragedii nie ma. Zrobi się. Z resztą, za taką cenę to nie ma co wybrzydzać - każdy by go kupił :)


Ostatnio poczta odwiedza mnie bardzo często bo codziennie przychodzą jakieś graty z allegro. Tym razem wszedłem w posiadanie takich ramek antykradzieżowych zakładanych na reflektory przednie Fiata 126p.
Gdyby były to ramki z profili to w ogóle byłby wypas. Ostatnia taka aukcja zakończyła się na 256zł, a te kupiłem za sporo sporo mniej - tak więc nie wybrzydzam. Wykonane z nierdzewki - przepoleruje się i będzie malina.



W ubiegły weekend z Asią wybraliśmy się do Szopienic (dzielnica Katowic). Za 20zł kupiłem reklamówkę z pozostałościami po 126p. Napaliłem się, bo na zdjęciu widniał komplet łezek (Prawa + Lewa) a 20zł za to wszystko to cena baaardzo atrakcyjna. Warunek był jeden - odbiór osobisty. Normalnie wieczorową porą wolałbym nie chodzić po tej dzielnicy, ale umówiłem się "za dnia". Tak więc jest. Wpadło kilka tzw. przydasiów. czyli: Przełączniki, skrzynka bezpieczników, lusterko wewnęrzne z lampką, pasy bezpieczeństwa, jakieś sprężynki, kołki. Sprzedający mówił, że miał to zakładać do siebie, ale...


... spalili mu auto... hmm....



A tu moja aktualna kolekcja lusterek łezek - stan na dziś. Nadal nie mogę przeboleć tego pękniętego szkła w prawej stronie :/

Mam jeszcze jedno lewe lusterko które jest przykręcone na aucie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz