Nowe graty!

Ostatnio nie pisałem zbyt wiele na blogu. Spowodowane to było tym, że nie miałem zbyt wiele czasu na dłubanie przy Cento. Ale nie o tym.
Do Małego wpadło kilka ciekawych fantów :)

Brelok z Fiatem 126p:

Co ciekawe, na rewersie jest zdjęcie... Tiny Turner :):):):):):)
"We don't need another hero" :):):):)

Kolejny fajny fant, wpinka "Samochodem po drogach Polski":


Wpadł też "Zeszyt Napraw 126p" - numer pierwszy:


I mapa Polski z epoki. Daje klimat:


W sobotę natomiast odebrałem paczuszkę z małym zestawem. Nie jest to niewiadomo co, ale bardzo jestem zadowolony z zakupu:


2x Mikrofibra, IPA, Aplikator piankowy oraz wosk Collinite:

Natomiast wczoraj, spotkałem się z Intelem oraz jednym właścicielem pięknego '77.

Piękny! Piękny! Piękny!


Chwilę pogadaliśmy, wymieniliśmy poglądy. Trzeba przyznać, że zasoby wiedzy Intela na temat 126p są olbrzymie. Powalił mnie wiedzą na temat szczegółów i detali wyróżniających konkretne roczniki.

Wpadł też kolejne lampy Bambino. Jest to czwarty komplet posiadany przeze mnie. Dwie lampy niestety są na wstępie zdyskfalifikowane do montażu na aucie, ale w razie W będą na "części".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz