Gadżety z epoki :)

Wreszcie wczoraj po wielu trudach otrzymałem przesyłkę z nowymi fantami do Małego.
Moim zdaniem bomba! Zwłaszcza dociski wycieraczek! Świetny gadżet motoryzacyjny z epoki. Szczerze to nie widziałem tego u nikogo znajomego, a pamiętam, że mieliśmy coś takiego w Maluchu rodziców. Odszukałem no i jest. Taaa daaam:


I zamontowane:
Doszedł też nowy znaczek na tylną klapę bo był urwany:
Znaczek na razie i tak nie doczeka się montażu, niech leżakuje sobie z tyłu na półce i czeka na swoją kolej.
Kolejnym konkretnym gadżetem który moim zdaniem idealnie pasuje do aut klasycznych jest poniższy pasek. Chwaliłem się kilka postów wcześniej, że zanabyłem. Wczoraj wreszcie zamontowałem:

Korzystając jeszcze z chwilki wolnego czasu, a nie było jakoś specjalnie późno zabrałem się za wyczyszczenie komory silnika. Niestety nie mam zdjęcia przed czyszczeniem, ale kto miał okazję widzieć, ten wie jak tam wyglądało. Sposób na mycie mam bardzo fajny i stosunkowo tani. Jest tak:



1 komentarz:

  1. Świetny jest ten Twój Malec, cc również :)

    Pozdrawiam Dudii

    OdpowiedzUsuń