Spectral Color Technology

Część z Was pewnie wie, część może nie. W ubiegłym tygodniu otrzymałem zaproszenie na szkolenie dla Lakierników w siedzibie firmy Novol w Komornikach pod Poznaniem.

Nawet się nie zastanawiałem. Pojechałem.
Przybyłem na miejsce w niedzielę tuż przed 22.00. Hotel bardzo spoko :)


No ale kolejnego dnia, z samego rana udałem się do centrum szkoleniowego Novola. Wrażenie bardzo pozytywne.

Pierwszego dnia typowo szkolenie teoretyczne (czyli jaki podkład, dlaczego taki a nie inny). Trzeba przyznać, że prowadzący Tomek rozwiał wszelkie wątpliwości i obalił wiele mitów na temat stosowania poszczególnych produktów.
Wieczorem integracja na kręgielni ;)
Kolejnego dnia zawędrowaliśmy już na lakiernię gdzie każdy z nas miał okazję "potrenować" pod okiem technika Rafała.
Warunki przecudowne.. jak w laboratorium :)


Ja wybrałem sobie pomarańczową perełkę wodną i oczywiście panel typowy dla centomaniaka, czyli błotnik z Seicento :D

W łapkę taki o to gun. Sata - i wszystko jasne (znawcy wiedzą ile to warte):

No i po lakierowaniu wodą i wysuszeniu dyszą venturiego "mój" błotnik wyglądał o tak:

Później wiadomo na to klar, suszenie i oglądanie swoich prac.
Na koniec otrzymaliśmy kilka prezentów (polary, czapki, smycze) no i coś godnie będzie wisiało na warsztacie.


Z tego miejsca chciałem raz jeszcze podziękować organizatorom: Michałowi, Tomkowi oraz Rafałowi za poświęcony czas oraz przekazaną masę wiedzy.
Chciałem również pozdrowić moich współuczestników: Łukasza, Łukasza, Grzegorza, Grzegorza oraz Mateusza. Miło było poznać grono osób dla których lakiernictwo samochodowe to coś więcej ;)


A tutaj jeszcze polecam do oglądnięcia sobie filmik na temat technologii Spectral. Rafał technik naprawdę powala doświadczeniem. Jest świetnym fachowcem, co widać na poniższym filmiku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz