Półka 125p - spawanie ułamanego uszka

Wczoraj wreszcie zabrałem się za ogarnięcie półki do Mariana (125p).
Brakuje jej nad nogami pasażera i nad nogami kierowcy, więc udało się je zdobyć. Niestety ciężko znaleźć je w stanie bardzo dobrym, z niepołamanymi uszami mocującymi.
Tak też było w tym przypadku:

 
 
Jak widać - ucho urwane:



Więc z kawałka ABSu dospawałem brakującą część a następnie wstępnie oszlifowałem.
Później znów uzupełniłem ubytek i ponownie oszlifowałem.



Na koniec pozostało tylko wywiercić otwór i gotowe :)


 
 
 


Jak dobrze pójdzie, to dzisiaj zamontuję ją na swoje miejsce.

1 komentarz:

  1. Drut do migomatu to niezbędny materiał eksploatacyjny używany w procesie spawania MIG/MAG. Jest to przewód metalowy, który jest wprowadzany do spawarki migomatowej i stopiony przy użyciu łuku elektrycznego. Drut do migomatu jest dostępny w różnych średnicach i rodzajach, takich jak stalowy, aluminiowy i stal nierdzewna, co pozwala na spawanie różnych materiałów. Jest to wygodny i skuteczny sposób na tworzenie trwałych i solidnych spoin, zarówno w profesjonalnych warsztatach, jak i w gospodarstwach domowych.

    OdpowiedzUsuń