40th First Registration Anniversary

Dzisiaj tj. dokładnie 2 Lutego, mój Beż obchodzi okrągłą 40tą rocznicę pierwszej rejestracji w kraju.
Gdy popatrzycie na tablicę rejestracyjną - będzie wiadomo 2276 - 02.02.1976

Pamiętam doskonale dzień kiedy się o nim dowiedziałem, pamiętam też dzień jak oboje się w nim zakochaliśmy. To była miłość od pierwszego wejrzenia.
Wtedy wiedzieliśmy, że będzie nasz - nie wiedzieliśmy natomiast jak ciężko nam, będzie przekonać własciciela do sprzedaży.
I tak po około pół rocznych poszukiwaniach właściciela, i kolejnym półrocznym przekonywaniu go do sprzedaży, trafił do nas.
Z początku nie było kolorowo. Wszyscy pukali się wczoło powtarzając mi w kółko, że mam nierówno pod sufitem kupując taką kupę złomu.
Po pewnym czasie, odało mi się go przywrócić do sprawności technicznej i teraz sprawia mi ogromną frajdę za każdym razem kiedy tylko na niego patrzę. Teraz wyobraźcie sobie jak wielką frajdę sprawia mi każdy przebyty kilometr.

126 lat MALUCHU !!!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz