Szkło!

Cześć i czołem,
w dzisiejszym poście muszę się pochwalić z mojej zdobyczy jaką upolowałem.
Wczoraj z Asią zrobiliśmy 500km, ale opłacało się, bo przywiozłem coś co jest już zdecydowanie towarem deficytowym. Mianowicie są to szyby do Fiata 126p.
Dla niektórych zwykłe, dla innych niezwykłe.
Dla mnie niezwykłe.

Powiem tak,
cena, dość mocno okazyjna. Zdecydowanie opłacało się przemierzyć taką odległość. Ceny nie zdradzę.

No to patrzcie:











I jak? :)


Dodatkowo też przyszedł pocztą znaczek FIAT126. Nie wydaje mi się, że jest to zamiennik, bo jest plastikowy i cały czarny. Zdecydowanie różni się od tych które mam (a jeszcze się nie chwaliłem).
No ale nic, niech na razie zostanie - jak to mawiam, jeść nie woła, niech leży.



Jest też jedna książka o której zdaje mi się, że nie pisałem, oto ona.


Na dzisiaj to wszystko. Niebawem reszta fantów.

1 komentarz:

  1. nie rozumie, o co chodzi z tymi szybami :)
    opisz maluszka na cc-forum !

    OdpowiedzUsuń