Hample vol3

Dziś nie miałem zbyt wiele czasu żeby posiedzieć w garażu. Póki co szukam seryjnego wydechu końcowego z CC700 CC/SC900. Może jutro uda mi się załatwić nowy w bardzo okazyjnej cenie (Wujek Tłumikarz ;) ).
Szukałem też przelotu z 125p ale sklep z częsciami do FSO zlikwidowany :(
Na szczęście Wujek z pomocą przyszedł i powiedział, że może ściągnąć z hurtowni na jutro. Jest ok.
Załatwiłem za to dzisiaj nową uszczelkę pod kolektor. Na postoju śmierdziało spalinami w aucie, a przyjrzałem się starej i jest z niej niezłe sitko. Kupiłem blaszaną i dodatkowo obejmę tłumika.

Korzystając z znajomego źródła, ponownie załatwiłem sobie kąsek fifki z nierdzewki w polerce. Będzie na nową końcowkę.
Korzystając z chwili wolnego czasu przelakierowalem sobie zaciski z jarzmami oraz bębny w czerwień.
Docelowo hamulce po swapie będą 257mm, ale na razie zostają te, będą dość mocno widoczne spod nowego felunku, więc fajnie było je trochę odświeżyć.
Tyle na dziś.
Keep rollin'

1 komentarz:

  1. yeah nowa fifka bedzie :) to moze dlatego ostatnio tak dobrze gadal :)

    OdpowiedzUsuń