Składanko..

... ma się ku końcowi :)

Ot tak w skrócie:
Ślepy:

Jedno oczko:

Drugie oczko:

Bra nie naciągnięta, założona na próbę ale zaczyna mi się na nowo podobać :)
Przy okazji przymierzyłem kółko.
Chyba będzie co?

Dzisiaj wpadł _ArtuR_ z interfejsem bo Cento ma ostatnio jakieś humory i raz pali a raz nie.. ale niczego knkretnego nie udało nam się ustalić.
Na szczęście kabelek został u mnie na kilka dni i będę testował co się da. Wczoraj nie gadał, dzisiaj gada od szlagu... Szlag to trafia.. mnie...
No i wpadło coś jeszcze ;)


LEPYYY!!! Od jednego alfaholika ;)

Kremowa is espeszally for ;)

2 komentarze:

  1. espeszaly for mi ;D kończ te kółka majster! :)
    nie szkoda nowego lakierku na bre? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ja...alfoholik 100% :)
    foty fajne :) kiedy Cię zobaczę na mieście:)

    Tu Matti pisze ten od Alfuni :)

    OdpowiedzUsuń