Dzień Dobry :)

Taaak... dziś mogę śmiało powiedzieć, że dzień zaliczam do udanych.
Co prawda plan był zdecydowanie bardziej ambitny, ale i tak nie ma źle.
Zacznę od tego, że jakiś czas temu brałem udzial w konkursie Ultime na wlepkę i zająłem 3 miejsce. W nagrodę otrzymałem koszulkę i kilka naklejek. Jakość koszulki bardzo dobra, wzór wybierałem sobie sam, padło na BBSa ;)


A tak w sumie od rana do wieczora ślęczałem w garażu. Oto co udało mi się dziś zrealizować.
Zderzak przedni ma już kratkę na całej długości, wyeliminowałem w ten sposób dziurę na ucho holownicze, które i tak nie występowało w mojej wersji tylko w gorszej :D Jajowaty otwór też został "przewietrzony". Dzięki tym zabiegom zderzak przedni wygląda symetrycznie i zdecydowanie lepiej niż seria, znawcy tematu od razu zauważą rożnicę. Rowki zaspawałem i zaszpachlowałem.
Tak wyglądał przed...

Ostatnia przymiarka przed cięciem...
a tak wygląda po wszystkim :)


Dzisiaj też ustawiłem się z blacharzem. Miałem to zrobić jutro no ale już mam to z głowy :)
Zapakowałem maskę i klapę do Punkciaka no i w drogę. Mam nadzieję, że Tomek uwinie się z robotą bo zdecydowanie trzeba pozbyć się kilku otworów technologicznych :D

No i w drogę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz