II-gi Zlot Samochodów Zabytkowych i Amerykańskich

W sobotę wybraliśmy się do Pawłowic pooglądać "klasyki i amerykańce" z okazji drugiego zlotu w Pawłowicach.
Mały spisał się na medal, zrobił 100km spalając znów niespełna 5L :)
Było na co popatrzeć:

Moim zdaniem najładniejszy model Mercedesa jaki kiedykolwiek powstał W114/115- jak można nie Kochać starych Merców:





Citroen 2CV:


Citroen 2CV Charleston!

 A tu następca Citroena 2CV, czyli Citroen Dyane - tak to jest dokładnie ten o którym wspominałem kilka postów wcześniej. Od Jej właściciela odkupiłem oryginalne lampy Bambino do mojego Małego:

Mustang:


BMW E9 2000C! Mało tego, że unikat, to jeszcze z mojego miasta! 


Mercedes C107 (SLC)


MG C:



 911 Carrera:


 Jak widać, klasyczną motoryzację można pokochać od małego ;)




 Fiat X1/9


No i Fiat 500



Alfa Romeo Spider Serii 4tej - jak tu nie Kochać włoskiej motoryzacji?
Na boku dumnie błyszczała odznaka Carozzeria Pininfarina:



Fiat 125p:

Garby:

 No i coś mocnohamerykańskiego:
Dodge Challenger z 1970 roku.
Dźwięk ogromnego V8 zwala z nóg po prostu:



Były też i takie smaczki:

Trochę innych Amerykańskich wozideł, bo była liczna grupa takich aut jak Caddillac, Buick, Oldsmobil:

Szprycha musi być:

Były też jednoślady takie jak nasza piękna rodzima Osa:
Był też Trike z silnikiem od Garbusa:


Wnętrze bardzo starego Mercedesa, mogę się mylić ale możliwe że był to tzw. Adenauer aczkolwiek tego nie jestem pewien i nie chcę popełnić gafy:

To by było chyba na tyle - uciekam do garażu!
Czołem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz