Golf MK2 US Front bumper

Dwa ostatnie dni poświęciłem na kilka prac w garażu.
Jakiś czas temu Bartek przywiózł mi dwa zderzaki do Jego VW Golfa celem przerobienia ich na zderzak US, czyli bez miejsca montażu rejestracji.
Więc do dzieła.
Oto pacjent:
Do tego dawca. Niestety podczas pracy zauważyłem, że te dwa zderzaki są zupełnie inne. Jeden jest oryginałem a drugi zamiennikiem i jest istotna różnica w głębokości rowka oraz jednym przetłoczeniu tuż pod rowkiem. Bartek podjął decyzję, że mam się nie przejmować, no to więc robię.

No i wstawka z drugiego zderzaka, połowa za mną:
Lecim dalej, druga część:
A to co? :) :) :)
Trzeci kierunkowskaz? :) :) :)

Nie nie, spokojnie, za chwilę będzie wstawka:
Ostatnie plast-żygi i lekkie rozszlifowanie naddatków:
Teraz zostaje obróbka, czyli lekkie poprawienie szpachlą do plastików i będzie można kłaść lakier.

W międzyczasie odwiedził garaż Tomek. Prosił mnie o wymianę klocków w Corsie, szybko się z tym uporaliśmy.
Tyle na dziś!
peace!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz