Hz

Herc (Hz) - jednostka miary częstotliwości w układzie SI. Definiuje się ją jako liczbę cykli na sekundę. (źródło Wiki)






Taa... dość odległy okres czasu temu zafundowałem sobie odseparowany zestaw Hertz. Korzystając wczoraj z wolnego wieczoru wreszcie zasadziłem go do auta. Wreszcie woofery w panele i w drzwi, tweetery w słupki.
Efekt jest super, głośniki mają potencjał, ale to dopiero początek mojej zabawy z audio. Nie jestem maniakiem i nieoczekuję zbyt wiele, ale jednak warto popracować nad poszerzeniem odtwarzanego pasma :)
Wczoraj też wpadł do mnie na garaż Młody (matikfm). Młody wymienił lampy w swoim CC na inne bo ori będą przechodzić metamorfozę :P
Ja robiłem audio a Młody zabrał się za demontaż dechy. Zeszło nam ze wszystkim do 1szej w nocy, ale atmosfera spoko, no i sporo udało się ogarnąć :)

"NO DASHBOARD CLUB" :
A u mnie wyleciała z tyłu półka ze starymi głośnikami które miałem od początku w CC.Wpadła zwykła seryjna czarna półka bez dziur - dzięki Matiemu!
Fotek wnętrza drzwi nie robiłem bo było już zbyt ciemno. Innym razem :)

x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz