Leniwie..

Aktualnie jestem wstrzymany z pracą nad silnikiem. Wiąże się to z koniecznością wymiany uszczelek cylindrów. W sumie, to obecne uszczelki nie wyglądają tak źle, ale stwierdziłem, że zainwestuje tych kilka złotych i wymienię już wszystko co można skoro i tak mam do tego możliwości.
Obecnie czekam na sprowadzenie miedzianych uszczelek do Tychów - będą w okolicy środy.
Tymczasem zbroję się powoli w blachy do remontu Niebieskiego i tak:

Progi zewnętrzne - na zdjęciu nie widać, ale są ich dwa komplety.


Podszybia przednie - również dwie sztuki.


Jest prawy błotnik przedni do FLa bez otworów na montaż szerokiego zderzaka. Stara polska produkcja.

I dwa komplety kształtek do bagażnika.


Jest i pas przedni. Co prawda pochodzi z eleganta i nie ma okularów, ale ja potrzebuję tylko dół by zrobić wstawkę w Beżu.



Wpadły też lampy H4 Zelmot - do Dziadkowego będą jak znalazł, bo obecne mają dość mocno wyeksploatowane odbłyśniki. Na razie będą musiały zaczekać na montaż, więc poszły w gazetę, folię i na półkę.
Nie są nowe, ale za to w bardzo dobrej kondycji. Zelmot.
Ps. Szukam reflektorów przednich do Beża na żarowki R2.









No a teraz najlepsze.
Wpadł do mojej kolekcji talerz z logo FSM. Nie jest to zakupiony talerz, a prezent prosto z fabryki Fiata!
Oryginał, bambino, kjs, jedyny taki na allegro, bcm :)





Podobno dostanę jeszcze kilka sztuk! :)

Od Młodego dostałem w prezencie świetny epokowy gadżet. Mianowicie, półka, balkonik na przyssawkę do Beża.



Trzeba go tylko umyć, wyprostować i będzie malyna!

Tyle na dzisiaj. Byle do jutra!
Yo!

2 komentarze:

  1. Właśnie dzisiaj rozbierałem silnik z FLa, muszę uszczelnić wał bo ciekło już bardzo. Przy okazji też chcę zrobić kilka "odnowień" jak panewki, pierścienie (chyba nominały?). Może też będę potrzebować takich uszczelek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie było aż takiej tragedii, zrobiłem to wszystko profilaktycznie. U mnie wał z panewkami nominał :-)

      Usuń