Just DU ET!

Odebrałem Dueta z piaskowania. Muszę przyznać, że chłopaki ogarnęli ramę elegancko. Całość wypiaskowano drobnym piaskiem, dzięki czemu cała powierzchnia nie jest mocno porowata.




Delikatne kratery po piaskowaniu widoczne na zdjęciu poniżej:



Dzisiaj całość poszła w podkład reaktywny a następnie w akrylowy wypełniający. Akryl "zalał" wszystkie pory, tak więc powierzchnia ma teraz delikatną strukturkę. Jutro muszę wszystko przeszlifować a następnie pobawić się z bazą.
Dzisiaj pierwszy raz użyłem podładu akrylowego z nowej linni Novola, a mianowicie ULTRA.
Jak dla mnie, świetnym rozwiązaniem jest małe 500ml opakowanie. Ja i tak nie zużywam większych opakowań więc po co przepłacać. Dla mnie rewelacja. Całość fajnie się rozlała. po wyschnięciu mam wrażenie, że to podkład w technologii Mokro/na/mokro, bo praktycznie nie ma co szilfować.

Ale do sedna. Podkład jest, więc jutro Romet Just DU ET (prawie jak słynne hasło Nike) idzie w bazę i być może jeszcze klar. Czas pokaże :)




A Punto ostatnimi czasy dostało jakiejś "wodnej wysypki" :) Oj jak ja lubię takie perełki widoczne na każdym elemencie :) Dostałem do testu wosk Valet Pro Classic Gloss i trzeba przyznać, że chyba jednak lepiej świeci niż Colli. Maskę zrobiłem 50/50 Colli vs. VP. Zobaczę z czasem jak połysk i jaka trwałość wosku po czasie.






Wosk: Valet Pro Classic Gloss Protection

Plastiki, guma: Meguiar's Ultimate Protectant



Szyby: RainX Repellent


Opony: Dodo Juice Tyromania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz