Naba

Wczoraj poskładałem CC do końca. Ten przegub nieszczęsny, ale auto już śmiga i można upalać silnik bo tak naprawdę jego dni są już policzone :)
Zmieniłem też nabę kierownicy na dedykowaną do CC, wreszcie odbija mi kierunki:

A tak poza tym to podłubałem jeszcze troche przy aucie. Zamontowałem ponownie CB do czarnej deski i ogólnie jakieś tam drobnice których nie pamiętam.
Jakby ktoś potrzebował to moja stara naba jest na sprzedaż:

"eździła w Fiacie CC, powinna też pasować do SC (bo jeśli mnie pamięć nie myli to z fiata SC została kupiona). Powinna też pasować do 126EL ale głowy nie dam uciąć.
Nie odbija kierunków. Klakson miałem i tak na osobnym guziczku więc nie dam ręki uciąć, że będzie działać. 
Na boku obudowy jest malutka dziurka po kabelku od klaksonu. Dwa rozstawy śrub.

Cena 65zł (w tym juz wliczony koszt przesyłki)"




Końcówka wydechu uniwersalna.
Można ją przykręcić, a można spróbować wspawać. Nierdzewna stal. Fi60 dł ok 17cm. małe ryski, trzeba ją umyć i przepolerować i będzie git!

Cena - 25zł (w tym wliczona przesyłka!)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz