Szyna vol.2

Ciąg dalszy prac nad drzwiami przesuwnymi. Po drodze wyszło kilka komplikacji i jeden problem którego nie przewidziałem, no ale spoko, zmieniłem koncepcję wykonania "rolek" i jest chyba ok ;)



Kilka przymiarek, kombinacji i tadam :


Mimo kontry wolałem heftnąć aby się nie rozkręcało.



Z szyną:



Dzisiaj muszę kupić płytę na drzwi, wykombinować dolny wózek, jakieś rączki i będę montował całość do kupy :)

Następnie zabrałem się za instalację elektryczną oświetlenia w kanale. Przewód, konektory, termokurcze, lutownica, opalarka i jazda.



Całość zasilana z transformatorka 12V więc będzie bezpiecznie, a natężenie światła w zupełności wystarczy do oględzin podwozia. W razie w. mam przecież lampę na kablu ;)







Dostałem też paczkę z pokrowcami z epoki na karkołamacze do Fiata 126p.
Są o tyle świetne, że w Beżu mam bardzo podobne. Różni się tylko kolor "pleców" bo w Beżu są bordowe a te są czarne. Nie jest to pokrowiec samoróbka, tylko produkt dostępny jako dodatek do auta szyty przez jakąś firmę specjalizującą się w tych rzeczach. Widać to po jakości wykonania i wykończenia.

Problem jest taki, że od stania Beża na słońcu, w jednym miejscu materiał się po prostu rozleciał i pokrowce z Beża na jednym fotelu nie nadają się do użycia bo robi się dziura w tkaninie. Może kiedyś oddam je do tapicera i poszukam podobny materiał. Planowałem je założyć do Niebieskiego bo w Beżu będę jeździł bez (zielona skórka, chwalić się trzeba :-) ).

Teraz problem po części jest rozwiązany, bo te które dostałem pocztą są w bardzo dobrej kondycji poza małym rozpruciem na szwie. Do zrobienia na spokojnie :)
Będą pasować idealnie. Łapią klimat! :)



Zapakowane konkretnie:


Tadam:



 Owe rozdarcie na szwie


Kanapa :)


A takie aktualnie są w Beżu:


Jest też nowy brelok do kluczy Beża :)




To chyba tyle na dziś :)

2 komentarze:

  1. fajnie się przegląda Twojego bloga, widać że masz zapał do pracy
    Przydałaby się jeszcze dolna prowadnica, tak aby całe drzwi pracowały w pionie
    i rolki z łożyskami
    a zamiast spawać nakrętki mogłeś zaopatrzyć się w specjalne podkładki, ew samokontrujące się nakrętki
    ale to Twój garaż i Twoje samochody :)
    mimo wszystko odwalasz kawał dobrej roboty
    /pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie :)
    Oczywiście dolna prowadnica również będzie, tylko nieco inaczej.
    Wszystko w swoim czasie :)
    Dzisiaj postaram się obciąć płytę OSB i przykręcić wózki :)

    OdpowiedzUsuń