MK232 :)

Wczoraj stałem się posiadaczem tego kultowego odtwarzacza kasetowego.
Model który posiadam czyli UNITRA MK232 produkowany był na lincecji firmy Grundig.
Wiem, że odtwarzacze te były produkowane od ok 1977 roku.
Nabyłem go w ciemno bo nie miałem możliwości sprawdzenia, ale od samego początku byłem przekonany, że będzie działał.
Nie myliłem się, wróciłem do domu i po podłączeniu kabla zasilającego (nie dostalem przy zakupie) z 1W głośnika wydobył się dźwięk! Wszystko działa jak należy, gra czysto, nie wciąga taśmy, wszystko śmiga aż miło :D

Będzie lans na plaży jak zajedziemy zestawem 126p + przyczepka N250 + Unitra MK232 na plażę :D







Mój kuzyn miał podobnego ale z wbudowanym radioodbiornikiem. Ja natomiast pamiętam, że mieliśmy kultowego Kasprzaka RM221.
Dokładnie taki sam model jak ten ze zdjęcia (bo były też kilka innych odmian). Szukam takiego sprawnego.
Z wielką chęcią znów kupię. Łezka się w oku kręci gdy się patrzy na taki sprzęt!






Mam też drugi ciekawy gadżet. Latarka na płaską baterię. Chyba nie ma osoby która ich nie pamięta.
Od długiego czasu nosiłem się z zamiarem kupna, ale szukałem odpowiedniego egzemplrza tak aby latarka nie była zniszczona. Pamiętam, że mój Dziadek miał taką z przesuwanymi szkiełkami (zielonym i czerwonym).
Muszę tylko teraz znaleźć gdzieś płaską baterię :)






Mam też kolejną malutką wpinkę z logo FSM. Jest to już moja trzecia taka sztuka :)




A tutaj wszystkie jakie na obecną chwilę posiadam:




Pocztą przyszedł też kolejny brelok do kolekcji. Trochę zniszczony, ale szczerze powiedziawszy to w rzeczywistości wygląda znacznie lepiej. Przepoleruję delikatnie szybkę i będzie ładniejszy.






Tutaj cała kolekcja breloków :)



Tyle na dziś! Czołem!

1 komentarz:

  1. mam taki z radiem. sprawny. chętny ? borak@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń