Książki :D

I znów kilka nowych pozycji w moich zbiorach.
Są to:
Jeżdzę Samochodem Polski Fiat 126p. Wersja z Bisem i czerwonym STkiem,
oraz Budowa, Eksploatacja, Naprawa Polski FIAT 126p.

Książek z serii "Jeżdżę" to mam już chyba wszystkie możliwe wersje, jeśli jednak jakiejś mi brakuje to poprawcie mnie i będę szukał. Kolekcja makulatury zaczyna robić się pokaźna, zwłaszcza, że dwa egzemplarze to duble. Wszystkie czy jeszcze czegoś mi brakuje?



A tu cała moja "makulatura" jaką zebrałem do tej pory :)


Ostatnio nie miałem zbyt wiele czasu żeby posiedzieć w garażu, ale zaczynam pracę nad kanałem.
Wyczyściłem dość konkretnie kątowniki na które układane są deski. Później na to jakaś farba z antykorem. Teraz w wolnej chwili będę działał dalej. Niby nic, a cieszy bardzo :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz