Gadżety na MEDAL!

No i kolejny post z moimi nowymi przedmiotami jakie trafiły do kolekcji związanej z Małym Fiatem.
Zacznę od dwóch najważniejszych rzeczy.
Otóż - znaczek PERSONAL 4, znaczek bardzo ciekawy i nie tak łatwy do zdobycia, a jeśli już to w konkretnych pieniądzach otrzymałem znów od Asi. Ona to wie co dobre i wie jakie prezenty mnie cieszą najbardziej. Wilku stwierdził nawet, że chyba trochę za bardzo jestem przez Nią rozpieszczany ;)
Tak więc z tego miejsca dziękuję jeszcze raz za wspaniały prezent - oby więcej takich :*
Tak w skrócie, FIAT 126 Personal 4 był odpowiednikiem Polskiej wersji KOMFORT (650K).


Drugim fantastycznym prezentem jest medal. Otrzymałem go od pewnej osoby, ale nie będę zdradzał szczegółów. Szczerze powiedziawszy to byłem strasznie zaskoczony takim podarunkiem, gdyż kompletnie się nie spodziewałem. Reszta niech zostanie tajemnicą, o szczegółach wiedzą tylko nieliczni ;)

Medal ten otrzymywały zasłużone osoby pracujące w Tyskiej Fabryce FIATa bezpośrednio zajmujące się produkcją Malucha. Obdarujący mnie tym prezentem, otrzymał tą nagrodę za wkład pracy w produkcję.
Wydany został z okazji wypuszczenia 2 000 000 egzemplarza Malucha w 1987 roku.
Piękna sprawa! Całość w pięknej twardej oprawie!



Kolejną ciekawą rzeczą jaka dołączyła do mojej kolekcji, jest brelok z Maluszkiem.
Wykonany z tworzywa. Wewnątrz zalaminowana jest najprawdopodobniej blaszka z laserowym nadrukiem FIATA 126p oraz znaczkiem FSM. Wyłapany na portalu aukcyjnym w konkretnej cenie niestety, słono za niego zapłaciłem, ale było warto bo jest piękny.



Jeszcze jedno. Pocztą przyszły też kupione trzy egzemplarze czasopisma motoryzacyjnego "MOTOR".
Dwa wydania z 1975 roku oraz jedno 1977 roku. Szukałem specjalnie egzemplarzy z Maluchem na okładce i z ciekawymi artykułami. Gazety są arcyciekawe, czytając te artykuły mam wrażenie że wracam w przeszłość. Najzabawniejszą rubryką jest "Foto przestroga". Zdjęcie z wypadków wraz z opisem jego prawdopodobnego zajścia.
Polecam szukać takie czasopisma, ja na razie przestaję zbierać gadżety, trzeba zabrać się za konkrety.
No nic, miłego niedzielnego popołudnia!



TO DOPIERO BYŁ KRUZING!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz