Urodzinowy post

W zeszłym tygodniu obchodziłem urodziny, ale to, jakie prezenty otrzymałem, nawet mi się nie śniło.

Zacznę od tego, że dawno temu, ktoś na naszym forum chwalił się, że dostał kilka takich tablic w prezencie. Bardzo mi się spodobały, ale wiedziałem, że ich znalezienie graniczy z cudem.
Kolejnym gwoździem do trumny była wizyta w Maluch Cafe w Bielsku Białej, gdzie na ścianach wiszą takie same tablice. Wtedy stwierdziłem, że nie ma szans, żeby kiedykolwiek takie zdobyć.
Nie ukrywam ale cholernie zadrościłem ich Dawidowi. Za każdym razem kiedy obok nich przechodziłem, mój wzrok skupiał układ smarowania silnika.. Piękna sprawa.

W zeszłym tygodniu Asia mówi, że jedziemy do Kęt odebrać jakieś rzeczy dla Jej Taty. Początkowo nie wierzyłem w całą tą sytuację, ale im dłużej, to zaczynałem się przekonywać, że mówi prawdę.
Okazało się, że wszyscy wokoło byli w zmowie przeciwko mnie (he he!) tylko po to, żebym niczego nie podejrzewał.
Prawda! Na miejscu zdębiałem. Wręcz mnie sparaliżował widok. Wierzcie mi bądź nie, ale było to fantastyczne uczucie i sytuacja, której nigdy nie zapomnę! Nie mam pojęcia, jak i gdzie Ona to znalazła, ale sprawiła mi niesamowitą frajdę! Kolejny punkt na liście "Must have" mogę odznaczyć ;) ;) ;)


Teraz zdjęcia!
Plansze są fantastyczne. Wymiary to 100x70cm. Teraz tylko kupić odpowiednie antyramy!








Dodatkowo kolejnym prezentem jaki dostałem był kolejny ręcznik FSM! Naprawdę nie wiem, skąd udało się go jeszcze dorwać, ale jest piękny! Jest to mój 7my ręcznik z logotypem Fabryki Samochodów Małolitrażowych (FSM)! Aktualnie trzy z nich wiszą w Maluch Cafe.




To nie koniec. Mama mówi, że też coś dla mnie ma... pomyślcie tylko w jakiej euforii musiałem być :) Dostalem cukiernicę, talerz deserowy oraz owalny talerzyk, również z logo FSM.
Jest to uzupełnienie dwóch rzeczy z tego samego zestawu. Mam wazonik oraz talerz obiadowy z takim logotypem.
Wyprodukowany przez zaklad w Tułowicach. Są piękne!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz