Fakty!

Miałem się pochwalić,więc oficjalnie chwalę się nowymi gadżetami jakie trafiły do mojej kolekcji związanej z FSM 126p.

Pojawiły się dwie nowe przypinki z logotypem FSM. Co prawda miałem już wcześniej jedną sztukę w pomarańczowym kolorze ale te są nieco większe.



Jest też druga sztuka wpinki z maluszkiem. Chyba nawet jest w jeszcze lepszej kondycji niż moja poprzednia.

Są też takie dwie sztuki. Jedna jest na szpilce, druga jest z nakrętką.





A tutaj wszystkie, które udało się zgromadzić tej pory.


Trafiło się też coś takiego. Sam nie wiem do czego może to służyć. Na dokumenty jest zbyt małe. Pan od którego to dostałem, twierdzi, że służy to przechowywaniu banknotów w kieszeni marynarki. Sam nie wiem...



2 komentarze:

  1. i ma racje, jest na banknoty. kiedys mialem taka w PRLu tylko bez nadruku FSM :) z jednej strony kladziesz banknot, zamykasz, otwierasz z drugiej i juz jest automatycznie zabezpieczony. swietna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zlocie musisz mi pokazać jak to działa :)

    OdpowiedzUsuń