Zmiany Zmiany...

Jak już widzicie, cały layout bloga przeszedł gruntowne zmiany.
Zmienił się logotyp, a moim znakiem rozpoznawczym będą teraz dwa skrzyżowane tłoki z korbowodami.
Pomyślicie zapewne, że nic nadzwyczajnego?

O to chodziło, ma być przejrzyście, czytelnie.

Pomyślicie zapewne, że tłoki - mało oryginalne?

Dwa tłoki mają symbolizować to co pracuje pod klapą moich dwóch zabawek - dwa szalejące tłoki.

A gdzie tło? Kolory?

Ma być surowo ale nadal czytelnie i przejrzyście. Jakie warunki panują we wnętrzu Fiata 126p? Spartańskie, surowe, żadnych wodotrysków. Uboga szata graficzna również ma być nawiązaniem do wnętrza moich ukochanych aut.

"Sentencja" - zostaje. Być musi. Symbolizuje dokładnie to co siedzi wewnątrz mnie.
Kolory "sentencji" - nieprzypadkowe...


Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Ja jestem bardzo zadowolony.
Z tego miejsca jeszcze raz chcę podziękować Krzyśkowi za konsultacje i zrealizowanie mojej prośby odnośnie logotypu.
Tyle na dziś!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz