20k Pageviews!

Witajcie!
Zacznę od tego, że pękło dwadzieścia tysięcy wyświetleń tego bloga!
Cóż mogę powiedzieć, jestem strasznie pozytywnie zaskoczony, że jeszcze chcecie oglądać co to się u mnie wyrabia ;)
Nie pozostaje mi nic innego jak serdecznie Wam wszystkim podziękować za odwiedziny, bo to naprawdę motywuje do działania i dalszego publikowania zdjęć z robocizny.
Mam nadzieję, że nadal będę ściągał tutaj tysiące oczu. Tak, mogę śmiało powiedzieć tysiące, bo jednak liczba wyświetleń mówi sama za siebie!


Dzisiaj też "zdjąłem bandaże" z Keskinów. Nie wiem jak Was, ale mnie efekt powalił na kolana, bo kolor jest miażdżący.
Wpadł też Valo na małe oględziny felunku.




Zdjęcia nistety nie oddają efektu, bo w rzeczywistości jest to piękna soczysta zieleń choć na zdjęciach wygląda na groszkową. Uwierzcie mi na słowo, kolor jest mega!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz