Jacket holder

Ty kupujesz wieszak w skandynawskim sklepie na literę I bądź J, ja natomiast wykombinowałem sobie sam!
Stwierdziłem, że potrzebuję wieszak na kurtkę i klucze z CC, a taki będzie idealnym odzwierciedleniem mojego lajfstajlu. Jak widać, nie ograniczam się tylko do grzebania na garażu. Dla mnie motoryzacja nie jest pasją. Obłęd? Ciut bliższe określenie, ale jednak nie to. Może uważacie, że jestem wariatem, ale dla mnie to sposób na życie - dokładnie - lifestyle.
W planach mam jeszcze inne pomysły na gadżety do pokoju ;) Jak się podoba?
pzdr!

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny patent Kolego! (:

    Nie długo trzeba będzie się zgadać na jakieś malowanko skoro będziesz poprawiał garage :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm szkoda, że nie widzę fotki, inne widzę a tej nie

    OdpowiedzUsuń
  3. A to ciekawe, bo wszędzie fotki banglają :) może wyczyść Cache i Cookies?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem jakim cudem miałem zaznaczone blokowanie obrazków na tej stronie, ale i tak większość pokazywało, teraz pokazuje wszystkie :) fajna sprawa taki jacket holder :D jak robiłeś??

      Usuń