I ♥ Rally ; Jesiennie..

W dniu dzisiejszym odbyła się impreza w Katowicach szumnie zapowiadana jako "I love rally".
Nie mogło mnie zabraknąć. Nie mógłbym przepuścić oglądania pojeżdżawek ale..
niestety byłem bardzo zniesmaczony i rozczarowany tą imprezą.
Odcinek był tak krótki, że kierowcy nie mogli się wykazać. Ba! Slalom za bramą był tak ciasny, że niektóre rajdówki musiały zwalniać dość konkretnie żeby się po prostu zmieścić.
Niestety, o lataniu bokiem można było tylko pomarzyć..
Szkoda, bo byłem przekonany, że taka impreza będzie bardziej "pod kibiców".
Kto oczekiwał jakiegoś widowiska - niestety, nie dzisiaj.
W sumie tylko oglądnąłem kilka furek, kilka przejazdów i zawinąłem się do domu.
Szkoda, wielka szkoda bo zapowiadało się bardzo dobrze..

Były też mniej doinwestowane furki:
i to co lubimy najbardziej :)


Dzisiaj też strzeliłem kilka fotek centkowi, niestety zima idzie, trzeba odziać zimowe obuwie, więc dzisiaj była chyba ostatnia okazja do strzałów. Efekty:
Hand Wash Only, I   ♥ Nisko, Szeroko, Złośnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz