Renowacja felg w Kawalerce (Niewiadów N126e)

Miesiąc temu zdecydowałem się na przeprowadzenie renowacji felg w naszej KAWALERCE. Mam na myśli przyczepę kempingową Niewiadów N126e.
Problem felg polegał na tym, że były potraktowane zwykłą czarną farbą olejną.

Przyczepa została wsparta na podporach a ja odkręciłem koła i udałem się do wulkanizatora celem zdjęcia opon z felg.
Po tym zabiegu, felgi zawiozłem do zakładu. Stare powłoki lakiernicze zostały usunięte przez piaskowanie a następnie pojawiła się nowa, proszkowa powłoka. Zamówiłem kolor z palety RAL7040.

Po około miesięcznym oczekiwaniu odebrałem felgi. Jestem bardzo zadowolony z efektu.


Zaopatrzyłem się w komplet nowych dętek oraz opon. Wybór padł na opony Semperit w rozmiarze 145/80/R12.

 
 
Całość została zabezpieczona twardym woskiem Collinite 476's, a na opony trafił dressing ShinyGarage Back2Black. Po lewej stronie całość gotowa do montażu, z prawej natomiast przed nałożeniem dressingu.
 



Finalnie koła zostały zamontowane. Do pełni szczęścia brakuje jedynie dekielka na piastę, który mam nadzieję zdobyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz