120

W telegraficznym skrócie. Kolejne elementy układanki.
Najlepiej wydane 120zł :)

Oryginalne obicie deski rozdzielczej - typowe dla pierwszej serii 126p. Miękkie, mocno napompowane poduszeczki. Brak otworu na przycisk spryskiwacza. Pierwotnie tylko jeden otwór na panel (z prawej strony licznika). Niestety ktoś szpetnie wyciął dziurę. Całe szczęście w moim Beżu w tym miejscu poprzedni właściciel wyciął otwór na radio.
Pech chciał, że zmienił zarówno obicie jak i panel na wersję z drugiej serii (pewnie chciał żeby ładnie radio się komponowało).

Zdjęcie zaraz po zakupie Beża.



Na szczęście teraz mam to czego mi brakowało:



No i włącznik świateł:



Jednopozycyjny, włoski, piękny*


Składanie zaplanowałem na jutro! Hell yeah!








* - wiem, jestem nienormalny, ale uwielbiam te drobne szczegóły. Sam przełącznik może wygląda
      jak typowy włącznik. Ale ja po prostu mam bzika na punkcie takich detali ;) Ślicznioch!
     cholernie mnie cieszy, bo bardzo długo go szukałem. Okazało się, że kupiłem go kilka
     kilometrów od Tychów. Moje piękności :) :) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz